Direktlänk till inlägg 12 oktober 2013

#10

Av Linn - 12 oktober 2013 18:13

Så jag kom upp till Göteborg 02:02 inatt och runt 02:30 satte jag mig på spårvagnen till Mikka och Lennart (=
Kom hit vit 3 och sen var det väl meningen att ja skulle lägga mig och sova men haha nej jag kröp ner jämte Mikka i soffan och vi kollade på Haven medan Lennart satt vid datorn. 


Det slutade iaf med att jag somnade i Mikkas famn med Gizmo vid benen, vaknade vid 7 när dom skulle iväg till Ullared och helt plötsligt kommer Mikka in till mig och frågar om jag vill följa med. Jag ligger alltså i soffan halvsovandes och fattar nadad, meningen att ja skulle vara hemma och chilla medan dom var iväg MEN dom hade en plts till i bilen så ja sa okej och fick 5 minuter på mig att fixa mig... öm ja ja tog snabbt fram kläder, sjukt trött och helt borta klädde ja på mig, fixade sminket, tog på mig ytterkläderna och typ stod och sov i hallen ^^ 

Iaf vi kom ut i bilen där fick jag sitta mellan Lennart och Mikka eftersom ja var minst och där somnade jag - som jäkligt gott med.


Framme vid Ullared, ja det var inte varmt precis men det var ingen kö in som tur var men jädrar vad det kryllade av folk där inne. Jag bestämde mig för att köra kundvagnen och råkade visst köra på några människor, efter ett 10 tal gången slutade ja be om ursäkt till dom och gjorde som alla andra där inne - sket fullständigt i vilket. 

Lennart och hans mamma och en annan gick iväg på ett håll och jag och Mikka på ett annat - kläderna *hihi*

Mikka hade sagt innan att om ja såg någon ja ville ha skulle ja säga till och alla som känner mig vet att ja e inte bra på sånt för ja vill klara mig själv och inte få köpt av andra. 


Det slutade med att Mikka köpt till mig:

* 2 st fluffiga mys tröjor

* 2 st skärp

* underkläder

* 1 st ny skinnjacka


Kan ju säga att ja har smått ångest över det men hon ville och ja var för trött att säga emot sen hade ja inget att säga till om ändå. 

Detta var min födelsedagspressent/inflyttningspressent/julklapp ^^

Är sjukt tacksam för grejerna och alla grejer SKRIKER jag ^^


Idag när vi var där så raderade ja även hans nummer och alla sms - kändes sjukt skönt och förvånandsvärt bra. Inga som helst ånger där inte (=


Sen blev det iaf mat *nam nam* och sen skulle vi åka hem, ja somnade såklart i bilen hem igen haha och väl hemma somnade ja i sängen hos Mikka. 

Den kvinnan vet hur man får mig till att somna. 

Denna kvinna betyder så extremt mycket för mig, finns inga ord till hur mycket ja älskar och värdesätter henne. <3


*over and out*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 31 oktober 2016 19:38

Jag funderar på att göra om färgtemat jag har bara ingen som helst aning om hur... Men men det löser väl sig.   Annars sedan sist har det hänt lite mer i mitt liv:   * Varit på Malaga * Varrit på Mallorca * Tagit körkort * Bytat enhet p...

Av Linn - 30 oktober 2016 10:31

Tårar är själens språk och känslornas röst, tårar är ett bevis på den äkta kärleken. Med tårar kan vi avlasta all sorg vi bär med oss inombords. Tårar är den bästa kuren för att rensa själen. Man brukar oftast känna sig mycket lugnare och avslappnad ...

#11

Av Linn - 28 mars 2015 15:25

Oj, jag upptäckte precis att jag hade kvar denna bloggen... har dock inte skrivit så mycket i den eller haft tid för den delen.  Det har hänt en hel del sen jag skrev senast.  Jag flyttade ifrån Jon, all min exem försvann *skönt* , har ju även in...

#9

Av Linn - 12 oktober 2013 06:00

Behöver skrika av mig så ja hoppas man känner hatet/ilskan och hur sårad jag är. Kan inte ens börja beskriva hur mycket du sårat mig eller vad ja känner... detta är ett försök.    Synd du aldrig kommer läsa detta ändå.    Det är helt otroli...

#8

Av Linn - 10 oktober 2013 20:31

Är så oerhört frustrerad nu!Jag flyttar snart och de är en jäkla tur för ja klättrar på väggarna!Utåt kanske allt verkar bra men i helvete heller, ja känner att allt är INTE bra sen att han förmodligen tycker det är bra kan ja inte göra något åt, ork...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards