Direktlänk till inlägg 25 september 2013

#7

Av Linn - 25 september 2013 15:41

Jaha ja.. var la några dagar sen ja bloggade, vet att ja snabb bloggade via mobilen när jag var uppe hos Jojje men nu behöver ja få skriva av mig lite.  

Så var ju uppe hos Jojje och det var helt underbart, fick slappna av och tänka på annat. 

Jag hjälpte bland annat till att fixa Rambos akvarium, skurade det från topp till tå, sen tvättade jag ca 45 liter sand + Rambo själv ^^ och självklart alla snäckor och stenar som legat i vattnet och massa annat mög. 
Tog tid kan ja säga men det var värt de! Rambo ör Jojjes sköldpadda, hon är 17 år gammal.


Annars blev ja helt förrälskad i Jojjes lägenhet, den var helt underbar. 

Har kommit fram till att jag ska träffa honom oftare, var lite över 1 år sedan jag såg honom senast och jag saknar verkligen hans sällskap. Och hans ögon OMG!! hade totalt glömt bort hur otroligt vackra dom var, så djupa och såååå blåa. Sen hans leende är inte att leka med iheller *ler* men nej jag känner ingenting för honom förutom vänskap - stark vänskap. Han ör det enda ex:et jag kan vara vän med - verkligen verkligen kan vara vän med för ingenting känns konstigt eller påfrestande. vi kan prata om allt och vi är så otroligt lika varandra i sättet, känns underbart (=

Fick dock inte träffa hans tjej när ja var där uppe, hoppas jag får träffa henne nästa gång - vill ju träffa kvinnan som gör honom så lycklig! (= 

Han förtjänar all lycka i sitt liv och med tanke på allt han varit med om så ja.. jag är glad att kunna kalla honom för vän. (=

Hans pappa gillar mig inte riktigt, men det är ju ingen nyhet, hans pappas nya fjälla verkar gilla mig skarpt haha^^ 

Fick även träffa Tuss när jag var där, hon har inte långt kvar, en gammal dam det men hon är fin (=


Annars då?

Jodå jag räknar ner dagarna tills ja ska flytta, vill bara att tiden ska gå fortare så ja kan flytta in. 

Mår inte bra av att bo hos Jon, får panikattaker och mår riktigt dåligt men jobbet och skolan håller mig sysselsatt detmesta av tiden (= vilket e riktigt skönt. 


Har sjukt mkt i skolan och gör allt för att inte komma efter, än så länge ligger jag bra till men ja pluggar oxå som en idiot! 


Lyssnar just nu på när Lyria går runt och gnäller - hon vill inte ut hon bara gnäller. Har kelat med henne typ hela dagen men hon verkar aldrig få nog ^^

Saknar dock min Lucifer som varit borta i ca 3 veckor :/ 

Vet inte vad mer jag ska skriva... vill få ur mig så mkt men det fastnar...

Sitter hör i Hen:s soffa och bara chillar, orkar inte plugga mer just nu men ska plugga hela natten - har en 3 sidig uppgift som skall vara inne imorgon kl 17:00.. ska klara skiten!! 

Ska hem till Jon idag med - VILL INTE!!!!!

Men ja jag har inte så mkt val, han vill prata idag *suck*

Vet inte när han ska försöka sluta övertala mig om att inte flytta osv, jag ska bort därifrån, har fixat lägenhet, har skrivit kontrakt, har fixat flytthjälp och släp - sen för att komma in på studentboendet behöver man en tagg och han har ingen och kommer inte få någon heller så han kan inte hälsa på - ja kanske låter hemsk men that's it så är det bara. 


Well det var v'äl det för denna gången.. 


*over and out*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 31 oktober 2016 19:38

Jag funderar på att göra om färgtemat jag har bara ingen som helst aning om hur... Men men det löser väl sig.   Annars sedan sist har det hänt lite mer i mitt liv:   * Varit på Malaga * Varrit på Mallorca * Tagit körkort * Bytat enhet p...

Av Linn - 30 oktober 2016 10:31

Tårar är själens språk och känslornas röst, tårar är ett bevis på den äkta kärleken. Med tårar kan vi avlasta all sorg vi bär med oss inombords. Tårar är den bästa kuren för att rensa själen. Man brukar oftast känna sig mycket lugnare och avslappnad ...

#11

Av Linn - 28 mars 2015 15:25

Oj, jag upptäckte precis att jag hade kvar denna bloggen... har dock inte skrivit så mycket i den eller haft tid för den delen.  Det har hänt en hel del sen jag skrev senast.  Jag flyttade ifrån Jon, all min exem försvann *skönt* , har ju även in...

#10

Av Linn - 12 oktober 2013 18:13

Så jag kom upp till Göteborg 02:02 inatt och runt 02:30 satte jag mig på spårvagnen till Mikka och Lennart (=Kom hit vit 3 och sen var det väl meningen att ja skulle lägga mig och sova men haha nej jag kröp ner jämte Mikka i soffan och vi kollade på ...

#9

Av Linn - 12 oktober 2013 06:00

Behöver skrika av mig så ja hoppas man känner hatet/ilskan och hur sårad jag är. Kan inte ens börja beskriva hur mycket du sårat mig eller vad ja känner... detta är ett försök.    Synd du aldrig kommer läsa detta ändå.    Det är helt otroli...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards